top of page

under construction

Maak een merk van jezelf.

Binnen 6 maanden naar de autoriteit in jouw vakgebied met de Brand Aid methode van R.A.I.S.E your brand Academy.

Ben je een gepassioneerde vakman of vakvrouw en draai je als ondernemer al een tijdje mee, heb je best een stabiel inkomen? Maar voel je dat er iets wringt: je moet te hard werken voor wat het oplevert? Dan is het is tijd voor verandering. Het is tijd om boven de grijze massa uit te steken, herkenbaar wordt en een onuitwisbare indruk achter te laten.

Bij het woord merk denk je waarschijnlijk aan grote multinationals en wereldwijd bekende namen zoals Nike, Apple of Louis Vuitton en realiseer je je misschien niet dat jij als ondernemer ook een merk van jezelf of van je bedrijf kan maken. Maar het is juist heel logisch om jezelf neer te zetten al een merk.

voorbeeld uit de praktijk.

Mijke is een huidspecialist. Hoewel ze een aantal loyale klanten heeft, merkt ze dat het steeds moeilijker wordt om nieuwe klanten aan te trekken.

In haar markt is er veel concurrentie en Mijke vraagt zich af hoe ze zich beter kan onderscheiden en haar expertise kan laten zien.

Ze spendeert veel van haar tijd en energie aan het bedenken van nieuwe behandelingen en pakketten voor haar klanten. Ze hoopt dat dit het verschil zal maken en haar erkenning zal brengen, maar tot haar teleurstelling levert het geen nieuwe klanten op.

Op social media lijkt het dat  haar concurrenten succesvol zijn en positieve reacties krijgen. Ze voelt de druk maar gruwt bij het idee om voortdurend actief mee bezig te zijn met bijvoorbeeld social media en vraagt zich af of er andere manieren zijn om meer erkenning en te krijgen en meer klanten te aan zich te binden. Ze is er klaar mee dat klanten kiezen voor de concurrent terwijl zij veel betere resultaten levert.

Heb jij net als Mijke een mooi bedrijf met een missie en een visie en wil je graag groeien, beter betalende klanten en meer erkenning dat is het goed om je bedrijf als merk neer te zetten.

productie, locaties, casting; karin van der knoop. fotografie:  @studiochapp, Elmar Krop, Wehkamp studio's, Nine IJff

R.A.I.S.E. your brand Academy
Voor zzp’ers,coaches,designers en solo ondernemers

Recognize

Authenticity

Identity

Storytelling

Experience

  • Herkennen: Branding begint met het herkennen van de merkidentiteit en -waarden.

  • Authenticiteit: Een sterke branding vereist authenticiteit om geloofwaardigheid op te bouwen bij het publiek.

  • Identiteit: Branding draait om het creëren van een unieke identiteit die het merk onderscheidt van anderen..

  • Verhalen vertellen: Effectieve branding omvat het vertellen van een verhaal dat de emotionele band met het publiek versterkt..

  • Ervaring: Merkbeleving speelt een cruciale rol bij het opbouwen van een sterke branding en het creëren van positieve associaties.

brand aid methode

Met het zes maanden durende Brand Aid programma sta ik klaar om jouw bedrijf een boost te geven en je te begeleiden naar het bereiken van autoriteit binnen jouw branche. Samen zullen we jouw unieke visie en uitstraling scherpstellen, zodat je direct herkenbaar bent en een blijvende indruk achterlaat bij jouw klanten.

>>>Boek hier jouw RAISE jouw brand Gesprek

Over mij

Ik werk meer dan 25 jaar in de media-, mode- en Retail sector als creative professional en imago consultant. Met een sterke focus op branding. Als fashion editor, stylist en creative director en -producer werk ik altijd voor grote Nederlandse magazines, merken en retailers.

 

Mijn talent voor visualisatie stelde me in staat om duizenden photoshoots te bedenken, te organiseren en te stylen. Altijd rekening houdend met de kenmerken en waarden van het merk zodat iedere alles duidelijk wat je ziet het merk ademt en er geen verwarring ontstaat voor de klant of lezer.

 

Ik ben afgestudeerd als Bachelor of Arts op media-styling en branding aan de toenmalige modeacademie Montaigne in Amsterdam, nu bekend als AMFI.

In de loop van jaren heb ik als gastdocent lesgegeven op de Artemis styling academie en zelf styling cursussen ontwikkeld en gegeven.

Wat ik doe: Samen met jou werk ik aan het creëren van een heldere en onderscheidende positionering, zodat je direct sterker overkomt bij jouw klanten. Dit resulteert in het kunnen vragen van betere prijzen en het aantrekken van meer ideale klanten, waardoor je jouw verdiensten verhoogt.

Mijn ervaring: Ik heb het voorrecht om te werken met grote merken die een duidelijke positie hebben in de markt. Samen met deze merken werk ik aan het perfectioneren van hun visuele communicatie, waarbij elk aspect moet voldoen aan de kenmerken en branding van het merk of tijdschrift.

Mijn inzichten: Tijdens mijn werk, vooral bij het organiseren van human interest fotoshoots, heb ik ontdekt dat veel zzp'ers en coaches buitengewoon goed zijn in hun vak, maar dit niet effectief kunnen presenteren op hun website en sociale media. Dit heeft alles te maken met branding. Het is essentieel om echt te laten zien waar je voor staat en wie je bent, ongeacht de grootte van je bedrijf. Mensen vertrouwen namelijk mensen, en een solide personal brand kan je helpen je doelen te bereiken en kansen te creëren.

Mijn missie: Ik geloof sterk dat branding niet alleen voor grote bedrijven zoals Coca-Cola of Nike is weggelegd. In een tijd van toenemende concurrentie is het neerzetten van jouw eigen merk belangrijker dan ooit. Een sterk merk maakt je uniek en geeft je automatisch de expertstatus die je verdient. Het wekt vertrouwen, leidt tot meer waardering en een hogere status, en helpt jou bij het aantrekken van klanten en het vragen van betere prijzen.

Mijn aanbod: Ik wil jou graag helpen om jouw persoonlijke merk te versterken en je te begeleiden naar het worden van de autoriteit in jouw vakgebied. Samen zullen we jouw unieke visie en uitstraling definiëren, zodat je direct herkenbaar bent en een blijvende indruk achterlaat bij jouw klanten.

De verandering

Na het R.A.I.S.E. your brand traject met de unieke Brand Aid methode zul je anders naar jezelf en naar je bedrijf kijken.

  1. Je komt krachtiger over. Een merkimago zorgt ervoor dat je als de deskundige wordt gezien in je vakgebied.

  2. Je bent herkenbaarder, daardoor zal je makkelijker onthouden worden en sneller vindbaar zijn.

  3. Je komt betrouwbaarder over omdat een merk staat voor kwaliteit.

  4. Je hebt een betere band met je klanten, zij zullen loyaler zijn en eerder herhaalaankopen doen of positieve recensies geven

  5. Je kunt hogere prijzen vragen: Klanten zijn vaak bereid meer te betalen voor een merk dat als waardevol en vertrouwd wordt gezien.

  6. Je ziet dat je bedrijf groter of beter kan worden. Een sterk merk trekt nieuwe klanten aan en opent de deur naar samenwerkingsverbanden, partnerships en uitbreidingsmogelijkheden.

  7. Je hebt meer tijd om aan je bedrijf te werken. Dit betekent dat je meer vrijheid ervaart in je bedrijf.

Zo gaan we te werk

  1. Flexibel leren: Je hebt de vrijheid om te leren op je eigen tempo en op tijden die voor jou het beste werken. De praktische cursusmaterialen zijn toegankelijk via ons online platform, zodat je de kennis tot je neemt wanneer het jou uitkomt.

  2. Praktische en actiegerichte benadering: De cursus is ontworpen om je te helpen concrete resultaten te behalen. Elke module bevat praktische oefeningen en opdrachten. Hierdoor pas je direct toe wat je leert.

  3. Ondersteuning en begeleiding: Je staat er niet alleen voor. Je krijgt ondersteuning van mij als jouw persoonlijke branding expert. Ik ben beschikbaar om jouw vragen te beantwoorden, feedback te geven en je te motiveren tijdens dit traject.

  4. 6 Maanden toegang en updates: Zodra je je hebt ingeschreven voor de cursus, krijg je een half jaar lang toegang tot het cursusmateriaal. Je kunt op elk moment terugkeren naar de inhoud en verder werken of vragen stellen.

  5. Praktijk gericht: De opdrachten zijn direct toepasbaar op jouw bedrijf. Aan het einde van de cursus heb je, net als alle grote merken, je eigen “brandbook”.

  6.  

Welke stappen ga je maken met

Brand Aid

Stap 1: Ontdek je innerlijke essentie en kernwaarden. Deze stap helpt je om jezelf beter te begrijpen en een solide basis te leggen voor je persoonlijke merk. Zodat jouw sterke punten sneller krachtiger overkomen bij je klant.

Stap 2: Leer hoe je krachtige verhalen creëert die resoneren met je doelgroep. We gaan aan de slag met storytelling…….

Stap 3: Identificeer je ideale doelgroep en begrijp hun behoeften, uitdagingen en verlangens. Dit helpt bij het afstemmen van je persoonlijke merk en het aantrekken van de juiste goedbetalende klanten.

Stap 4: Ontwikkel een visuele identiteit die je persoonlijkheid en boodschap weerspiegelt. Denk dan aan het kleurenpalet, typografie en grafische elementen gebruikt om een consistente en aantrekkelijke visuele uitstraling te creëren.

Stap 5: Leer hoe je jezelf effectief presenteert op online platforms. Een heel inspirerend onderdeel, waarbij we oa je instagram onder de loep nemen.

Stap 6: PR en mediastrategie - Ontwikkel de strategie om jezelf in de media krachtig te positioneren en je zichtbaarheid te vergroten. Zodra je herkenbaar bent zal de media je ook waardevoller vinden om iets over je te schrijven.

Investering

De investering voor het unieke Brand programma waarmee we je in 6 maanden helpen om De Autoriteit In Jouw Vakgebied te worden is: € 2500. Het is ook mogelijk de investering in 6 termijnen te voldoen van € 520 per maand.

 

>>>Boek hier jouw RAISE your brand Gesprek

Veelgestelde Vragen

Wat bedoel je met een merk?

Is branding ook voor mijn bedrijf geschikt?

Ik maak een product, werkt een merk dan ook voor mij?

Ik ben coach. Hoe kan ik een merk van mezelf maken?

Moet ik creatief zijn voor deze cursus

Mijn eigen naam is mijn bedrijfsnaam. Moet ik de bedrijfsnaam veranderen als ik een merk wil maken van mezelf?

bottom of page